بازده بورس تهران منفی شد

بازده بورس تهران منفی شد

با افت ۲۵۷ واحدی شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز، بازده سرمایه گذاری در بازار سهام از ابتدای سال جاری تاکنون منفی شد.

در حالی که شاخص کل بازار سهام در خاتمه داد و ستدهای سال ۹۰ به ۲۵ هزار و ۹۰۵ واحد رسیده بود، سیر نزولی این شاخص طی هفته های اخیر موجب شد تا شاخص کل بورس تهران امروز به ۲۵ هزار و ۶۸۱ واحد برسد.

به گزارش “خبرآنلاین”، این رقم پایین تر از شاخص کل در جریان داد و ستدهای آخرین روز کاری بورس تهران در سال گذشته است. بدین ترتیب بازده بورس تهران در سال جاری به منفی ۰.۸۶% رسیده است.

شاخص کل بورس تهران که نشان دهنده بازده نقدی و قیمت است از ابتدای سال جاری تاکنون دو بار از مرز ۲۷ هزار واحد گذشته است. در سوم خرداد ماه و ۲۷ فروردین ماه شاخص کل از مرز ۲۷ هزار واحد گذشته است ولی این سطح از شاخص در مجموع ۱۰ روز بیشتر دوام نیاورده است.

About sarzaminmadari
من یک ایرانی من یک انسان من یک آزاده که به دنبال ایرانی آزاد و انسانیت و آزادی بودم و هستم. و بیزار از خشونت و مردم فریبی و فشار آوردن بر انسانهای بیگناه . آری من یک ایرانی که به ایرانی بودن خود افتخار و به میهن خود عشق میورزم. و با این امید زنده هستم که روزی فرابرسد که نتنها هیچ ایرانی بلکه همه مردم دنیا بدور از ظلم و ستم جابرین و خون خواران بتوانند مسیر زندگی خود و روش پرستیدن خدای خویش را بدون هیچ ترسی انتخاب کنند. پس فقط برای ان روز و به امید ان روز

Leave a comment